HomeContact
Life
De volkskrant, moet nog veel leren op service gebied
René Dohmen
April 09, 2011
1 min

Ik ben nu overgestapt op een iPad app die van de volkskrant (persgroep) zelf is. Deze app is mogelijk nog slechter dan de volkskrant lezen via de eerder beschreven pressreader app. De volkskrant heeft het contract met pressreader verbroken, dit liep op 31 maart echt af.

De nieuwe app, levert weliswaar een leesbare krant op maar; crasht regelmatig, houdt niet altijd bij hoever je de krant al gelezen had, is dubbel zo duur in het weekend en bovendien voorzien van fullscreen reclame (die dan ook nog af en toe ervoor zorgt dat je een artikel niet kan lezen).

Ik heb, vermoedelijk n.a.v. een telefoongesprek, na lange stilte vanuit de volkskrant lezersservice weer een reactie gehad van een volkskrant medewerker. . Met de opmerking dat ik maar bij pressreader mijn geld voor slecht leesbare kranten moest proberen terug te vragen, en verder de opmerkingen, met ons nieuwe app is toch alles opgelost? Niet echt dus. Beetje vreemd dat er 16 e-mails! en 1 telefoongesprek nodig zijn voordat een probleem met de online versie van de krant eindelijk serieus genomen wordt.

Het probleem met de app wordt nu dus redelijk serieus genomen, ook zijn er excuses aangeboden voor de miscommunicatie. Ik heb ze vorige week voorzien van de crashlogs van hun eigen app; ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat er een update komt van de app. Misschien toch tijd om een NRC abbo te gaan nemen :-)


Related Posts

Rode kool op grootmoeders wijze
April 10, 2014
1 min
© 2024, All Rights Reserved.
Powered by formatics

Quick Links

Advertise with usAbout UsContact Us

Social Media